BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika


event-8e7bfc43.jpg

Šiemet programa išsikėlė tikslą− panaudoti socialinio verslo modelį kaip įrankį bendruomenių socialinėms problemoms spręsti. Viso projekto metu buvo atrinkta net 60 socialinio verslo iniciatyvų iš 15 skirtingų Lietuvos vietovių. Net 15 socialinio verslo ekspertų pradėjo dirbti su vietos bendruomenėmis tam, kad jų idėjos virstų tvariais socialiniais verslais. Tačiau programa ties tuo neapsiriboja ir siekia inicijuoti reikšmingus pokyčius švietimo sferoje. „Socifaction" programoje dalyvauja net 10 mokyklų, kuriose pagal Britų tarybos parengtą ir Lietuvos kontekstui pritaikytą metodiką ekonomikos ir verslo pamokose jau nuo vasario mėnesio bus pradėti dėstyti socialinio verslo pagrindai.

Šių metų kovo 1 dieną, SOCIFACTION`16 programos dalyvė, kostiumų dizainerė Janina Zibireva, kviečia visus neabejingus grožiui ir madai į socialinio projekto, vykusio nuo 2016 m. rudens finalinį renginį - drabužių kolekcijos pristatymą. Pagrindiniai renginio akcentai, tai - ekologiškos mados aktualizavimas ir socialinės atskirties asmenų įtraukimas į kūrybą.