BDAR

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika


Šriftas:
A
A
A
Fonas:
baltas
Juoda
Iliustracijos:
Rodyti
Slėpti
digital-marketing.jpg

Prasidėjo kvietimas teikti paraiškas elektroninėms komunikacijos priemonėms įgyvendinti. Paraiškos bus priimamos iki gruodžio 30 d. 
Įgyvendinimo taisyklės: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/4b824780135111ebb0038a8cd8ff585f.

REMIAMOS VEIKLOS:
1. Internetiniai seminarai – galima organizuoti iki 10 seminarų skirtingomis temomis, juose turi dalyvauti ne mažiau kaip po 15 unikalių klausytojų.
2. Komunikacija internetiniuose socialiniuose tinkluose („Facebook“, „Instagram“) ir kituose interneto šaltiniuose (internetiniai žemėlapiai), skatinant aktyvesnį dalyvavimą kaimo plėtros procesuose, – socialiniuose tinkluose būtina paskelbti ne mažiau kaip 15 pranešimų per vieną veiklos mėnesį.
3. Virtualūs gerųjų kaimo plėtros pavyzdžių turai, skirti vaizdžiai ir patraukliai reprezentuoti gerąjį kaimo plėtros pavyzdį, taip gerinant kaimo įvaizdį ir šviečiant visuomenę.
4. Audiovizualinė produkcija (pavyzdžiui: filmukai, laidos, interviu, virtualios realybės akiniams skirti įrašai).

PARAMOS DYDŽIAI:
1. Internetiniai seminarai – iki 250 Eur vienam internetiniam seminarui. Maksimalus internetinių seminarų skaičius yra iki 10 (didžiausia paramos suma pagal šią priemonę yra iki 2 500 Eur).
2. Komunikacija internetiniuose socialiniuose tinkluose ir kituose interneto šaltiniuose – iki 500 Eur vienam veiklos mėnesiui. Paraiškoje nurodoma veiklų įgyvendinimo trukmė pagal šią priemonę privalo būti pateikiama mėnesių tikslumu ir negali būti trumpesnė kaip 12 mėnesių. Didžiausia paramos suma pagal šią priemonę apskaičiuojama proporcingai pagal paraiškoje nurodomą šios priemonės įgyvendinimo trukmę (apskaičiuojant trukmę neturi reikšmės, kokiame kiekyje internetinių socialinių tinklų ar kitų interneto šaltinių bus vykdoma komunikacija (skaičiuojama bendra šios priemonės įgyvendinimo trukmė viso komunikacijos projekto metu)).
3. Virtualūs gerųjų kaimo plėtros pavyzdžių turai – iki 5 000 Eur.
4. Audiovizualinė produkcija – iki 15 000 Eur.

Kvietimo metu pareiškėjas gali pateikti tik vieną paramos paraišką. Didžiausia paramos suma per vieną paraiškų etapą vienam pareiškėjui negali viršyti 20 000 Eur, nepriklausomai nuo planuojamų įgyvendinti komunikacijos priemonių skaičiaus ir jų rūšių.

PROJEKTŲ ATRANKOS KRITERIJAI:
1. Komunikacijos projekte bus tikslingai prisidedama prie KPP priemonių žinomumo didinimo:
1.1. tikslingai prisidedama prie 4 ir daugiau KPP priemonių žinomumo didinimo – suteikiama 40 balų;
1.2. tikslingai prisidedama prie 3 KPP priemonių žinomumo didinimo – suteikiama 30 balų;
1.3. tikslingai prisidedama prie 2 KPP priemonių žinomumo didinimo – suteikiama 20 balų.
2. Pareiškėjas turi patirties vykdant komunikaciją tokiomis elektroninėmis priemonėmis, kurias ketina įgyvendinti šiame komunikacijos projekte (pagal Taisyklių 8 p.) – suteikiama 30 balų. Šio atrankos kriterijaus atitikčiai įrodyti gali būti nurodoma ne tik su kaimo plėtra susijusi komunikacija.
3. Komunikacijos projekte bus vykdoma gerosios patirties, įgyvendinant KPP, sklaida – suteikiama 30 balų.

Didžiausias galimas balų skaičius – 100 balų. Privalomasis mažiausias balų skaičius – 40 balų.